Employee Experience w praktyce, czyli jak platforma WFM pomaga w budowaniu pozytywnego doświadczenia pracownika
W raporcie Harvard Business Review Analytic Services 2020 większość ankietowanych ocenia, że Employee Experience ma pozytywny wpływ na zaangażowanie pracowników (70%), ich produktywność (64%) i odporność na czynniki zewnętrzne (62%) oraz na zwinność samych organizacji (61%). Firmy, które na każdym etapie traktują swoich pracowników jak klientów premium, są lepiej przygotowane do zatrzymania talentów, a co za tym idzie - mają większe szanse na rozwój.
2021-07-02, 11:49

Dzisiejsi pracownicy są konsumentami miejsca pracy, a ich zadowolenie nie jest stanem danym raz na zawsze. Wypracowanie go wymaga konsekwentnej strategii w rozwijaniu m.in.: poczucia przynależności, zaangażowania dzięki przyjaznej atmosferze w miejscu pracy, wsparcia, skutecznej komunikacji i dopasowania możliwości rozwoju do potrzeb pracownika. 

71% polskich respondentów, biorących udział w badaniu Deloitte, Global Human Capital Trends 2020, potwierdziło, że „model pracy ukierunkowany na dobre samopoczucie pracownika” jest dla nich istotny/bardzo istotny. Równocześnie tylko 52% oceniło, że jest przygotowanym do jego wdrożenia. Pracownicy oczekują narzędzi, które pozwolą im być produktywnym i wydajnie pracować. Obecnie dział HR nie jest już jedynym interesariuszem odpowiedzialnym za doświadczenia pracowników. 

Coraz istotniejszą rolę odgrywa technologia, która musi sprostać stale zmieniającym się potrzebom organizacji i jej uczestników. Naprzeciw takim oczekiwaniom wychodzi platforma WFM, system wspierający i doskonalący procesy związane z zarządzaniem kapitałem ludzkim. Pod pojęciem WFM, Workforce Management, kryje się wiele mniej lub bardziej złożonych procesów kadrowo-pracowniczych. Do najważniejszych z nich należą: działania rekrutacyjne, zarządzanie czasem pracy, raporty HR, analiza produktywności, planowanie
i monitorowanie procesu szkoleniowego. 

 

Jak przy wsparciu nowoczesnej platformy WFM zbudować pozytywne doświadczenia pracownika? Zapisz się na webinar i dowiedz się, jak robią to polskie przedsiębiorstwa: https://bit.ly/3hh4bXj

 

Obecnie w organizacjach aktywni są przedstawiciele czterech pokoleń: baby boomers, X, Y i C. Każda grupa ma inne potrzeby, inne oczekiwania wobec pracodawcy, a także inne nastawienie i sposób realizacji zadań. Z całą pewnością łączy je to, że chcą się czuć doceniani i potrzebni - chcą wiedzieć 
 (i widzieć), że ich praca ma sens. To właśnie przestrzeń do budowania Employee Experience – doświadczeń pracownika, które sprawią, że będzie mu zależało na pozostawaniu z pracodawcą w relacjach opartych na lojalności i zaufaniu oraz efektywnej komunikacji. Zarówno ten aspekt, 
 jak i fakt, że w pandemicznej rzeczywistości relacyjność ma ogromne znaczenie, spowodowały, że Employee Experience przestał być tylko ważną strategią, a stał się centrum zarządzania rozwojem organizacji. 

 

Jak wygląda drożenie platformy XPRIMER w polskich firmach i jak wpływa to na realizację doświadczenia pracownika? Podczas webinaru opowie o tym ekspert eq system, Błażej Migoń. Zapisz się już dziś – liczba miejsc ograniczona: https://bit.ly/3hh4bXj

 

Organizator webinaru:

 

  

 

eq system od 30 lat pomaga klientom rozwiązywać problemy w obszarze zarządzania produkcją i zarządzania personelem. Dogłębne analizy procesów w przedsiębiorstwach, prowadzące do wdrożeń dopasowanych rozwiązań IT, przełożyły się na realizację celów biznesowych już w ponad 600 polskich firmach.

 

Patronat medialny:

 

KONTAKT / AUTOR
Joanna Nalewajko
EQ System sp. z o.o.
+48 790 637 010
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.